Inhalt - Detailansicht

Social Marketing

Inhalt der Veranstaltung

Social Marketing is a consumer driven approach to developing health, social and environmental change initiatives. It draws best practices from commercial marketing, but uses these practices to benefit public health and society. This course is designed to provide students with an understanding of the principles and practices of social marketing as they relate to public health promotion. The key concepts and conceptual frameworks and their implications on public health and social change initiatives will be examined.

Datum Beginn & Ort

29.01.2018, Universität Zürich, Zürich

Weitere Informationen & Anmeldung

Universität Zürich

EBPI, Koordintionsstelle Public Health

E-Mail: mph@ebpi.uzh.ch

Tel. +41 44 634 46 51

 

Web: https://www.public-health-edu.ch/

Link zum Angebot

Anbieter

Berufs- und Laufbahnberatung

berufsberatung.ch - Das Portal für Berufswahl, Studium und Laufbahnfragen

BERUFSBILDUNGPLUS.CH ist eine Initiative von Bund, Kantonen und Organisationen der Arbeitswelt.

Adressverzeichnis der Berufsbildungsämter, der Berufs-, Studien- und Laufbahnberatungen und der RAV nach Kantonen